COVID-19 har uden tvivl tvunget virksomheder til at tænke i andre baner end normalt. Restriktioner har gjort almindelig forretning besværlig og for mange umulig. Dette har skærpet konkurrencen for nogle, og sat andre ude af spil i en periode.

Situationen, som vi befinder os i som følge af COVID-19, har gjort det klart for alle, hvor sammenflettet og i virkeligheden hvor afhængige brancherne er af hinanden. For bare at tage et eksempel så er det sådan hos os, at vi er afhængige af, at vores børn kan komme i børnehave og skole, sådan at vi kan komme på arbejde. Vi er også afhængige af, at vores kunder, som kan være private eller offentlige virksomheder, organisationer, foreninger mv., er i stand til at udføre deres arbejde og kommer med bestillinger til os, sådan at vi kan udføre vores arbejde og lægge bestilling ind hos vores underleverandører. På den måde kører der en kædereaktion, hvor vi skaber behovet for hinandens arbejde.

En anden ting, situationen har gjort klart, er hvor vigtigt godt samarbejde og sammenhold mellem brancherne er. Vi kan helt simpelt ikke eksistere uden hinanden. Derfor mener vi, at det er vigtigt at lade de andre vide, at vi værdsætter dem. Her er en julehilsen kærkommen, da den udviser generøsitet og betænksomhed.

Sender du et julekort, lader du de andre vide, at de er værdsat.

Men hvorfor genoptage en gammel tradition?

Fordi julekortet er personligt, særligt, og skaber god stemning. Sender du hilsen pr. mail, drukner den hurtigt blandt de andre mails og bliver hurtigt glemt. Sender du et julekort, vil det blive husket. Og gør du det til næste år igen, kan det blive starten på en fin, lille tradition.

Pleje relationerne

At drive forretning handler om at pleje relationer. Men i en tid, hvor vi mere eller mindre er udfordret på vores virksomheds eksistens, er det hurtigt at glemme at opretholde de gode relationer. Hvilket er fuldt forståeligt, da vi også har andre væsentlige prioriteringer. Med et julekort har virksomheden mulighed for at gøre en fin gestus og efterlade et godt indtryk. Ikke mindst er det en måde, hvorpå vi udviser solidaritet med hinanden.

Nemt og bekvemt

Synes du, at julekortet lyder som en god ide? Så ring til os, og vi fortæller dig om processen. Vi står nemlig for det hele, hvis du ønsker det. Vi kan printe, adressere, kuvertere og foliere dine julekort. Vi har samlet det hele på et sted, hvor vi laver Digitale Tryk, Segmentering, Direct Mail, Databehandling og meget andet, således er det nemt og bekvemt for dig.

Send julegaven med

Du kan også vælge at få sendt julekort ud med personale- og kundejulegaverne. I så fald står vi gerne for pakning af disse og at sende dem til både private- og erhvervsadresser.

Ønsker du at lægge en bestilling ind eller har spørgsmål, så kan du enten ringe på telefon 46 55 01 60 eller sende en mail til salg@bech-as.dk.

Sommeren står for døren, og det betyder at mange virksomheder går på sommerferie og holder lukket henover sommeren. Hos Bech Distribution holder vi ikke lukket i sommerferien, men har åbent i hele sommerperioden. Dermed kan du altid få fat på os, uanset om du allerede har lavet en aftale med os, eller du bare gerne vil høre, hvordan vi kan hjælpe dig med din opgave.

Har du brug for at få printet brochurer, visitkort eller flyers, eller overvejer du at få trykt reklameartikler med din virksomheds logo? Vores mange trykmaskiner og printere kan klare de fleste typer af opgaver, og vi kan derfor hjælpe dig med at løse både store og små tryk- og printopgaver hurtigt og effektivt.

Vi arbejder hele sommeren, og der er derfor altid kompetente medarbejdere til at tage imod dine bestillinger og hjælpe dig med dine tryksager.

Derfor skal du bruge tryksager i din markedsføring

Der er mange fordele ved at bruge trykte medier eller tryksager i din markedsføring. Tryksager er effektive til at øge kendskabet til din virksomhed og gøre virksomheden mere synlig og bemærket. Det gør, at dine kunder i højere grad genkender og husker din virksomhed og dit brand. Tryksager skaber desuden blikfang og efterlader ofte et større indtryk hos modtageren end digitale kampagner, hvilket gør trykte medier særligt effektive til at fange kundernes opmærksomhed.

Derudover giver tryksager større mulighed for fordybelse og er mindre flygtige end digitale medier. Dette gør dem ideelle til at give mere læsestof til modtageren om virksomheden eller en mærkesag, der repræsenterer virksomheden. Der kan derfor være god grund til at supplere din online markedsføring med tryksager.

Mulighederne inden for tryksager er samtidig mange, og afhængig af formålet kan brugen af bestemte tryksager give en god effekt. Visitkort er en nødvendighed, når du ønsker at skabe kontakt til nye kunder og samarbejdspartnere, men kan samtidig også være effektive til at fastholde eksisterende kunder og skabe mersalg. Flyers kan ligeledes være et oplagt medie til mersalg, men kan ligesom brochurer også bruges, hvis du ønsker at formidle og skabe opmærksomhed omkring et specifikt emne eller budskab.

Til virksomhedsmesser er tryksager som flyers, visitkort, roll-ups og reklameartikler desuden effektive til at skabe opmærksomhed og få kunder og samarbejdspartnere til at huske din virksomhed og dit brand efterfølgende. Mulighederne inden for brugen af tryksager til markedsføring og branding er dermed rigtig mange, og ved at udnytte disse muligheder kan du dermed også øge succesraten for din markedsføring.

Få hjælp til alt i tryksager

Hos Bech Distribution har vi åbent hele sommeren, og vores kompetente medarbejdere står klar til at hjælpe dig med dine tryksagsopgaver. Vi klarer næsten alle typer opgaver inden for tryk, print og distribution, og vi er derfor også overbeviste om, at vi kan hjælpe dig med din specifikke tryksagsopgave.

Vi kan hjælpe dig med blandt andet:

  • Digitaltryk af brochurer, visitkort og flyers
  • Tryk af reklameartikler
  • Print af magasinpost og foliering af magasiner
  • Segmentering, kuvertering og adressering af forsendelser
  • Opbevaring af tryksager og lagervarer på vores pluk og pak lagerhotel
  • Tryk og forsendelse af direct mail kampagner

Og meget mere…

Hos Bech Distribution er vi meget opmærksomme på, at du får den rigtige løsning, der passer til dig og dit behov for tryksagshåndtering. Hvis du derfor har brug for, at vi løser flere forskellige opgaver i forbindelse med dit projekt, eller du har brug for en fast aftale, hvor vi sørger for at printe nye brochurer eller flyers til dine kunder, tilbyder vi også en skræddersyet fulfilment løsning til dig.

Har du en opgave, som du ønsker vi skal hjælpe dig med, er du mere end velkommen til at kontakte os på telefon 46 55 01 55 eller mail: salg@bech-as.dk. Du kan også kontakte udfylde vores kontaktformular herunder, så vil vi kontakte dig hurtigst muligt.

Har du spørgsmål til en specifik opgave, som du ønsker vi skal hjælpe dig med, er vores slagsteam altid klar til at rådgive dig, så du får den bedste løsning til dig. Vi er her hele sommeren – og resten af året – til at hjælpe dig med dine tryksager.

    På grund af COVID-19 besluttede regeringen i midten af marts måned at lukke store dele af Danmark ned med henblik på at mindske Coronasmitten mest muligt. Som følge heraf blev både universiteter, skoler og institutioner lukket ned. Men også caféer, restauranter, frisører, storcentre og mange andre erhvervsdrivende blev nødsaget til at lukke for en periode, hvilket betød, at mange ansatte blev hjemsendt på grund af lukkede arbejdspladser.

    Nu er Danmark godt i gang med at åbne op igen. Frisører, klinikker og institutioner fik lov at åbne op i midten af april, storcentre, restauranter, caféer og værtshuse fik lov at åbne op i maj, og nu får også fitnesscentre, svømmehaller og øvrige indendørs idræts- og fritidsfaciliteter mulighed for at kunne åbne op igen. Lidt efter lidt bliver Danmark åbnet mere og mere op. Det betyder for mange, at det nu igen bliver muligt at møde ind på arbejde, tage på restaurant eller café og samles i større forsamlinger.

    I takt med genåbningen af Danmark er det dog stadig vigtigt, at vi fortsætter med at passe på hinanden, at vi holder afstand og sørger for en god hygiejne. Dette er afgørende for at Danmark kan fortsætte med en sikker og stabil genåbning, og at regeringen ikke bliver nødsaget til at lukke Danmark ned igen for at reducere smittetrykket.

    Hos Bech Distribution vil vi gerne hjælpe dig med at hjælpe dine ansatte og kunder til at overholde regeringens retningslinjer. Derfor kan du hos os få trykt Corona skilte, plakater og klistermærker med information om forholdsregler i forbindelse med Coronavirus, anbefalinger til forebyggelse af smittespredning og gode råd om hygiejne til både dit personale og dine kunder.

    Informér om forholdsregler og forebyggelse i forbindelse med COVID-19

    COVID-19 har skabt store forandringer i vores samfund, hvor vi skal holde afstand, holde en god hygiejne og generelt passe godt på hinanden for at forhindre og forebygge smittespredning af Coronavirus. Disse nye tider kræver den rette information og skiltning, der kan hjælpe befolkningen med at overholde retningslinjerne og bidrage til en god adfærd hos borgerne, så smittetrykket fortsat kan holdes nede.

    Uanset hvilken branche du arbejder i, er det derfor også vigtigt, at både dine besøgende og dit personale er informeret om, hvilke forholdsregler de skal tage i forhold til COVID-19. For forretninger, restauranter, caféer og andre erhverv med adgang til kunder er det desuden et krav at opsætte tydelig information om hensigtsmæssig adfærd i det offentlige rum, information om god hygiejne samt information om, at man skal isolere sig derhjemme, hvis man har symptomer på Coronavirus.

    Med trykte Coronavirus skilte, plakater, gulvstikkere og klistermærker, der informerer om forholdsregler, giver gode råd til hygiejne eller opfordrer til at holde afstand, vaske eller spritte hænder, kan du bidrage til en god adfærd og hjælpe kunder, personale og besøgende med at overholde de sundhedsfaglige anbefalinger.

    Få trykt Corona skilte, plakater og klistermærker

    Hos Bech Distribution tilbyder vi tryk af en række forskellige Corona information skilte, der passer til dine ønsker og behov, og som giver klar og tydelig information om forholdsregler og forebyggelse af smittespredning i forbindelse med Coronavirus/Covid-19.

    Vi tilbyder blandt andet:

    • Hold afstand gulvstikkere
    • Hold afstand klistermærker
    • Roll up med hold afstand
    • Generelle informationsskilte om COVID-19
    • Corona information skilte med STOP – har du symptomer
    • Corona information skilte med hold afstand
    • Corona information skilte med korrekt håndvask

    Hjælp dine kunder og dit personale med at passe godt på hinanden ved at sørge for, at du har skilte stående, plakater hængende og afstandsmærker siddende forskellige steder i din virksomhed eller forretning. Det er en god idé at have flere forskellige typer skilte og mærker, der kan give information om retningslinjer, sundhedsfaglige anbefalinger samt gode råd til forebyggelse af smittespredning af Coronavirus.

    Design selv dine egne Corona information skilte

    Når du får trykt dine Corona information skilte hos os, kan du selv designe dine skilte, plakater og klistermærker i de størrelser, farver og former, som du ønsker. Dermed har du rig mulighed for selv at bestemme, hvordan dine Corona skilte skal se ud. Det kan være, at du ønsker, at din virksomheds logo skal være trykt på, eller at dine skilte eller plakater skal være i en bestemt form eller farve eller have en speciel skrifttype, der passer til virksomhedens logo.

    Du kan desuden også helt frit bestemme, hvilken tekst der skal stå på dine skilte, plakater, roll ups og klistermærker. Det giver dig mulighed for at gøre dine Corona skilte mere personlige, så de passer til netop din virksomhed eller arbejdsplads og dermed tager udgangspunkt i de specifikke forholdsregler, som dine besøgende og dit personale skal tage og rette sig efter for at forebygge Coronasmitten.

    Bestil tryk af dine Corona skilte allerede i dag, så du er helt klar til at tage imod kunder, besøgende og personale, når du får mulighed for at åbne op. Kontakt salgsafdelingen hos Bech Distribution ved at ringe på telefon 46 55 01 55 eller skrive en mail til: salg@bech-as.dk. Du kan også kontakte os via vores kontaktformular nedenfor, så sørger vi for at vende tilbage til dig snarest muligt.

      Der er mange måder, man kan markedsføre og brande sin virksomhed på. En af dem er gennem brug af reklameartikler. Reklameartikler er produkter, der bruges til markedsføring af en bestemt vare, en virksomhed eller et brand, og kan være alt lige fra kuglepenne til sjove gadgets. De fleste reklameartikler har et påtrykt logo, da logoet bidrager til at eksponere virksomhedens brand overfor modtageren.

      Fordelen ved at bruge reklameartikler er, at de hjælper med at styrke virksomhedens brand gennem eksponering. Reklameartikler kan derfor også være nyttige at have i virksomheden som en måde at præsentere og eksponere virksomhedens brand overfor kunder og samarbejdspartnere på. Derudover kan reklameartikler også gives til kunder og samarbejdspartnere som reklamegaver i forbindelse med et køb eller til virksomhedsmesser.

      Skal din virksomhed være mere synlig? Så kan det være en idé at gøre brug af reklameartikler med påtrykt logo som en del af din markedsføringsstrategi. Hos Bech Distribution trykker vi dit logo eller budskab på alle dine reklameartikler, så dit logo altid er synligt for dine kunder og samarbejdspartnere, og de vil huske din virksomhed og dit brand, næste gang de står og mangler et produkt eller en ydelse, som du tilbyder.

      Brug reklameartikler til markedsføring og branding af virksomheden

      Mange virksomheder benytter sig af reklameartikler i deres markedsføring. Det skyldes formentlig, at reklameartikler er særligt effektive som en del af markedsførings- og brandingstrategien, da de bidrager til et øget kendskab til din virksomhed og samtidig skaber positive associationer til virksomheden hos modtageren.

      Undersøgelser viser desuden også, at størstedelen af modtagerne af reklamegaver husker navnet på afsenderen af reklamegaven. Derfor har de fleste reklameartikler også et påtrykt logo; for at modtagerne hele tiden bliver mindet om navnet på din virksomhed, og dermed husker din virksomhed næste gang de skal købe en ydelse eller et produkt, som du tilbyder.

      Når du skal vælge, hvilken type reklameartikel du skal få trykt dit logo eller budskab på, er det vigtigt, at du overvejer, hvem din målgruppe er, og hvad du ønsker at få ud af dine reklameartikler. Skal dine reklameartikler udelukkende bruges til branding af virksomheden, eller skal de indgå som en del af en større markedsføringskampagne? For at få mest ud af dine reklameartikler, er det en god idé, at du tager stilling til dette, og vælger dine reklameartikler på baggrund heraf.

      Vælg dine reklameartikler og reklamegaver med omhu

      Der findes mange typer af reklameartikler, og de fleste kender formentlig til de klassiske reklameartikler som kuglepenne med logo, reklamekrus, roll ups og notesblokke med logo. De klassiske reklameartikler er klassikere, fordi de virker, og er gode til branding af din virksomhed.

      Du behøver dog ikke udelukkende at holde dig til klassikerne. Det kan i mange tilfælde være en god idé at tænke lidt mere kreativt og benytte reklameartikler, som skiller sig ud, eller som fortæller noget om din virksomhed. Dette gælder særligt, hvis du ønsker at benytte dine reklameartikler som en del af en kampagne.

      Det vigtigste for en god reklameartikel er, at den giver værdi til modtageren. Det kan den gøre ved at være nyttig og brugbar og enten opfylde modtagerens behov eller gøre livet nemmere eller sjovere for modtageren. De klassiske reklameartikler som en blok eller kuglepen med logo er eksempler på reklameartikler, der begge opfylder et behov hos modtageren.

      Vi har alle sammen fra tid til anden behov for at have noget at skrive med og skrive på, og der er kuglepennen og notesblokken særlig nyttige og praktiske. Et reklamekrus, en drikkedunk eller en sjov gadget kan også være en god reklameartikel, som både er brugbar, og som kan gøre livet lidt nemmere for modtageren.

      Hvis du vil øge chancen for, at dine reklameartikler giver dig gode resultater, og at dine modtagere husker dit brand, er det vigtigt, at du vælger produkter, der har en vis kvalitet. Dine modtagere vil værdsætte en god kuglepen og en gadget der virker, mens en billig kuglepen eller en gadget, der nemt går i stykker vil blive gemt og glemt nederst i skuffen. Du bør derfor ikke undervurdere værdien af god kvalitet i dine reklameartikler, for når først dit logo bliver trykt på produktet, repræsenterer det din virksomhed.

      Få logo tryk på dine reklameartikler hos Bech Distribution

      Hos Bech Distribution har vi stor erfaring med tryk af logo på reklameartikler til markedsføring, der kan hjælpe din virksomhed med at blive mere synlig hos potentielle og eksisterende kunder. Vi tilbyder flere mulige løsninger inden for logotryk, der passer til dit behov og dine ønsker.

      Få trykt dit logo på reklameartikler og reklamegaver som:

      • Kuglepenne
      • Reklamekrus
      • Roll ups
      • Nøgleringe
      • Notesblokke
      • Og meget mere…

      Skal du have hjælp til tryk af logo på dine reklameartikler, eller er du interesseret i at høre mere om mulighederne for logotryk på reklameartikler og reklamegaver? Så kontakt Thomas Ejsing hos Bech Distribution på telefon: 46 55 01 60 eller mail: te@bech-as.dk eller kontakt Bech Distribution ved at udfylde vores kontaktformular herunder.

        Coronavirussen spreder sig med stor hastighed i Danmark, og det er vores fælles ansvar at passe på hinanden og sørge for, at den ikke spreder sig yderligere.

        Hos Bech Distribution tager vi den nuværende situation med COVID-19, som Danmark og resten af verden står i, alvorligt. Derfor følger vi også regeringens anvisninger og tager de nødvendige forholdsregler for at beskytte vores medarbejdere og samarbejdspartnere og sikre vores kunder bedst muligt.

        Det betyder imidlertid, at vi har foretaget nogle strukturelle ændringer i vores interne processer, som skal sikre, at produktionen forløber som normalt, og vores kunder kan få løst deres opgaver som hidtil.

        Vi følger løbende med i udviklingen og holder os opdateret på eventuelle nye anvisninger og retningslinjer. Har du nogle yderligere spørgsmål til vores håndtering af COVID-19, eller spørgsmål til dine specifikke opgaver, er du velkommen til at kontakte os på mail bech@bech-as.dk eller telefon 46 55 01 55.

          Når man som virksomhed har en større forsendelse, der skal sendes ud til en stor gruppe af modtagere, er det ofte både tidskrævende og omkostningsrigt. Forsendelserne skal både printes, segmenteres, pakkes og adresseres, og derudover skal der betales porto og distribueres til alle modtagerne.

          Distribution af tryksager er ofte en af de mest omkostningsrige poster for mange virksomheder. Det behøver det dog ikke nødvendigvis at være. Hos Bech Distribution optimerer vi din distribution, så dine postomkostninger mindskes både ved forsendelse af breve, magasiner og pakker. Vi splitter opgaven på den mest optimale måde i forhold til priser og distribution, så du opnår de største besparelser på din porto.

          Ved at lade os tage hånd om distributionen af dine forsendelser sparer du både tid og penge. Vi giver dig vejledning og hjælper dig med at tilrettelægge din distribution, så du får de bedst mulige besparelser på portoomkostningerne. Derudover klarer vi også både tryk, segmentering, pakning og adressering, så du kan bruge din tid de steder i virksomheden, som er vigtige for dig.

          Spar penge på distribution og porto med segmentering

          Nogle gange kan man have brug for at udsende en større forsendelse med to eller flere delelementer til en stor gruppe af modtagere, hvor ikke alle modtagere skal have samme delelement. Det kan være, at alle modtagerne skal have det samme magasin, men én delgruppe af modtagerne skal have en brochure, mens en anden delgruppe af modtagerne skal have et følgebrev.

          Det kan dog være et uoverskueligt projekt at skulle pakke og klargøre en større forsendelse, som skal indeholde to eller flere delelementer, der skal sendes i forskellige kombinationer til forskellige modtagere. Samtidig kan det også blive en meget stor økonomisk omkostning for virksomheden, hvis magasinerne og delelementerne sendes hver for sig, fordi sammenpakningen af delelementer og magasiner er for omfattende og tidskrævende et projekt.

          Her kan det derfor være en god idé at gøre brug af segmentering. Med segmentering får de forskellige modtagergrupper forskellige versioner af forsendelsen, og med vores maskiner går det hurtigt og effektivt. Gennem segmenteringen samler vi forsendelserne, eller splitter dem op alt efter, hvad der er mest optimalt i forhold til distributionen og portoomkostningerne. Dermed sparer du med vores vejledning og maskinelle segmentering både tid og penge på din opgave.

          Vi tager os af hele processen fra tryk til distribution

          Hos Bech Distribution kan vi klare hele processen fra tryk og print til segmenteret foliering, kuvertering og distribution. Vi har mange års erfaring med tryk, distribution og håndtering af tryksager og pakker, der gør, at vi kan vejlede dig til den mest optimale løsning på din opgave, så du sparer mest muligt på de unødvendige omkostninger, der kan opstå i forbindelse med distribution af forsendelser.

          Derudover samarbejder vi med en række af distributører i både ind- og udland, der gør, at du hos Bech Distribution får en bred vejledning i porto- / pakkeløsninger, når du skal sende breve, magasiner og pakker i både Danmark og udlandet.

          Skal vi hjælpe dig med tryk og distribution af din næste opgave, eller er du interesseret i at høre mere om dine muligheder for at få en distributionsaftale med os til konkurrencedygtige priser, er du velkommen til at kontakte Thomas Ejsing hos Bech Distribution på telefon: 46 55 01 60 eller mail: te@bech-as.dk. Du kan også udfylde kontaktformularen herunder, så kontakter vi dig hurtigst muligt.

            Danskerne handler i dag på nettet som aldrig før. Det har fået flere til at opstarte en webshop i stedet for eller ved siden af den fysiske butik. Er du en nystartet webshop, eller har du planer om at starte en webshop i den nærmeste fremtid, er der dog rigtig mange ting, som du skal tage højde for og have styr på. Der er især en del logistik, der skal gå op i en højere enhed, og du skal derfor blandt andet have styr på både indkøb, levering og lagring af dine varer.

            Når det kommer til lagring af dine varer, er der særligt to muligheder, du kan gøre brug af. Du kan vælge at opbevare dine varer på dit eget lager, eller du kan vælge at opbevare dine varer på et eksternt lagerhotel. Er du en nystartet virksomhed med en lille webshop, kan det være fint at have dit eget lager.

            Det er en billigere løsning at opbevare varer på eget lager, som dog kræver både et stort overblik og den nødvendige lagerplads. Men i takt med at din webshop vokser, vil dit varelager også begynde at vokse, og det kan derfor blive nødvendigt at leje sig ind på et lagerhotel, når lageret til sidst fylder hele stuegulvet.

            Hvad er et lagerhotel?

            Et lagerhotel er et lager, hvor du kan leje plads til opmagasinering af din virksomheds varer i en kortere eller længere tidsperiode. På et lagerhotel lejer du dermed plads på et eksternt lager, som du sender dine indkøbte varer til. Her bliver dine varer sikkert opbevaret, indtil det er tid til pakning og forsendelse direkte til kunden.

            Et lagerhotel er på den måde en form for opbevaringsrum for erhverv, men kan være rigtig mange ting, da det er forskelligt, hvad der tilbydes. Nogle tilbyder udelukkende opmagasinering, mens andre udbydere tilbyder et lagerhotel, som både fungerer som lagerrum, pakke- og distributionscenter. Hos Bech Distribution tilbyder vi en alt-i-en-løsning – et såkaldt pluk og pak lagerhotel, hvor du både har mulighed for at få opbevaret, pakket og distribueret dine varer til dine kunder.

            Styr på det hele på et pluk og pak lagerrum

            Da opbevaring, håndtering og hurtig forsendelse af varer er noget af det vigtigste, når man driver en webshop, er det også vigtigt, at man har et godt lagerhotel, der kan klare disse opgaver. Samtidig er det vigtigt for en webshop i vækst, at der er plads til hele varelageret, så man ikke behøver at flytte til andre lokaler. Dette er muligt på et lagerhotel, hvor der ofte er rigeligt med plads til opbevaring af hele webshoplageret.

            Nogle andre fordele ved et lagerhotel med pluk og pak service er:

            • Større fokus på din forretning

            Du sparer en masse tid og besvær, fordi lagerhotellet klarer hele håndteringen, pakningen og distribueringen af pakkerne for dig. Dermed kan du holde dit fokus på din webshop og bruge tid på andre processer, der er vigtige for dig – at skabe salg og vækst for din forretning.

            • Færre variable personaleomkostninger

            Med en lageraftale kan du holde de variable personaleomkostninger nede, da du ikke behøver at bekymre dig om ekstra omkostninger i forbindelse med bemanding i travle perioder og på sygedage.

            • Mulighed for lavere fragtomkostninger

            Når du benytter et lagerhotel, vil der desuden i mange tilfælde være gode fragtaftaler, så du kan spare penge på fragtomkostninger.

            • Mere fleksibilitet

            Endelig kan du opnå meget mere fleksibilitet ved at outsource dit lager til et lagerhotel, fordi du tager en del af logistikarbejdet ud af din egen kalender.

            Få outsourcet dit lager til vores lagerhotel

            Hos Bech Distribution har du mulighed for at flytte hele dit webshoplager til vores lagerhotel og få det opbevaret trygt og sikkert. Dermed slipper du selv for at skulle opbevare dine lagervarer hjemme i stuen, hvor de flyder og fylder, så du mister overblikket.

            Vi tilbyder desuden flere mulige lagerløsninger. Hos os kan du vælge at uploade bestillingerne til vores online lagersystem eller sende bestillingerne videre til os på mail. Så sørger vi for at plukke, pakke og sende pakkerne til dine kunder. Har du brochurer eller flyers, der skal printes ud og lægges med, klarer vi også det.

            Har du en webshop med et varelager, som optager al pladsen? Kontakt Thomas Ejsing hos Bech Distribution i dag på telefon: 46 55 01 60 eller mail: te@bech-as.dk. Du kan også udfylde kontaktformularen herunder for at høre nærmere om, hvilke muligheder der er for lageropbevaring af din webshops lagervarer.

              Når man skal sende en masse forsendelser ud i dag, om det er pakker, breve eller noget helt tredje, så er det heldigvis logisk nok for postvæsnet, når materialet skal deles ud. Der er nemlig et sindrigt system på plads.

              Selvom vi tænker, at det er det mest naturlige i verden, at veje har navne, og huse har numre, har det ikke altid været sådan. Adressering har været besværligt, når man ikke har kunnet skrive et vejnavn og et husnummer på sine breve.

              Her tager vi lige et kig i historiebøgerne for at finde ud af, hvordan vi endte med at have et logisk opbygget system at identificere adresser efter.

              Vejnavne er ret gamle – i hvert fald for store veje

              De store og vigtige veje i gamle dage havde for det meste navne i det, vi kalder den vestlige verden i dag. Et eksempel på dette er Via Appia, som forbandt Rom med en vigtig havneby, hvor der var meget trafik til og fra Grækenland.

              Den vej er opkaldt efter romeren, der påbegyndte den første etape af vejen og er et eksempel på, at en vej har fået et navn.

              Vejene i Pompeji skulle dog også have haft navne, selv nogle af de mindre veje i byen – det var omkring det sjette eller syvende århundrede før vor tidsregning.

              Sådan har det dog ikke været alle steder, især ikke så tidligt, men de større og vigtigere veje har fået deres navne relativt tidligt. På den måde har der trods alt været lidt at gå efter for de bude eller budbringere, der skulle rende med meddelelser fra den ene til den anden.

              De første husnumre stammer fra Paris

              Husnummerets historie

              Med vejnavnene på plads mangler vi stadig nogle husnumre, inden vi kommer til noget, der ligner det, vi har i dag, og her skal vi til Paris. Vi skal til året 1512, hvor broen Pont Notre-Dame havde en masse ens huse oven på sig – her fik man ideen, at husene skulle have numre.

              Ikke nok med det så fik man også ideen til, at husene på den ene side skulle have lige numre, og den anden side skulle have ulige numre.

              Denne med nutidige øjne ellers gode ide blev dog ikke udbredt specielt hurtigt. Faktisk skal vi helt op til det 18. århundrede, inden nummereringen så småt begynder at slå igennem flere og flere steder i Europa.

              Der var byer, der var hoppet med på bølgen i en nogenlunde sammenlignelig form med den, vi så i Paris, men det var ofte begrænset til bestemte områder i bestemte byer – som fx en bro i Paris med ens huse på begge sider af vejen.

              Midt i 1700-tallet begyndte der at komme forordninger om, at alle huse skulle markeres med tal, så de kunne identificeres – eksempelvis i Preussen.

              Danmark fulgte med, men faldt fra

              Herhjemme var det den indflydelsesrige Struensee, der er portrætteret af Mads Mikkelsen i ”En Kongelig Affære”, der var drivkraft bag husnumre i København. Han indførte husnumre i 1771.

              Det holdt dig ikke ved i første omgang. Efter Struensee blev henrettet, og Byen blev ødelagt af brande og bombardementer, forsvandt husnumrene i jævnt tempo indtil 1859, hvor husnumre igen blev indført.

              Struensee indførte heller ikke helt det system, som vi kender i dag – det var nemlig bygningernes matrikelnummer, man skulle skrive på bygningen.

              Til gengæld blev det i 1859 også vedtaget, at man skulle nummerere huse, som vi går i dag. Det er i øvrigt sådan, at de ulige numre er i venstre side af vejen set fra det nærmeste bycentrum, og de lige numre i højre side.

              Nogle steder har dog en anden måde at sætte numre på husene på, men det gælder oftest områder, der ikke har bygningerne på den klassiske måde med huse på begge sider af en asfalteret vej.

              Vi er ret taknemmelige for, at det er lettere at finde hoved og hale i adresser i dag – tidligere havde bygningerne kendetegn eller våbenskjold, som man brugte som pejlemærker.

              Vi adresserer i dag med vejnavne og husnumre, og det fungerer ganske godt!

              Det at printe for virksomheder handler ikke kun om at farve noget papir på den rigtige måde. Det ved vi hos Bech Distribution. Der er mange facetter i print, fordi det er et led i en større proces, og uden den forståelse, opnår man ikke det bedste resultat. Læs mere

              Når man skal sende materiale ud til mange mennesker, kan det sagtens ske, at det ikke er alle, der skal have det samme. Så kunne man godt fristes til at lave en masse mindre sendinger, som så sendes ud til de enkelte delgrupper, selvom det grundlæggende er det samme, de skal have.

              Der er dog en smartere måde at gøre det på – endda en måde som kan spare dig som afsender penge.

              Det er ved at segmentere forsendelsen. Segmentering betyder nemlig – i hvert fald i forbindelse med trykkeri og distribution – at forskellige dele af modtagergruppen får forskellige versioner af forsendelsen.

              På den måde får man udnyttet de muligheder, der er, for at sende materiale der i store træk er ens, men som har variationer.

              Et konkret eksempel med segmentering: magasiner med indstik

              For at gøre det helt konkret kan vi tage et eksempel med magasinpost, som ofte er noget, der skal uddeles i mange eksemplarer og over hele landet. Og lad os så også forestille os, at der skal en anden ting med, som kunne være et helt klassisk indstik.

              Måske er det en brochure for en ny kollektion, man kan komme ned at prøve i smykkebutikken, der har butikker over hele landet.

              Smykkebutikken vil gerne have, at der står en invitation fra den lokale butik med et tidspunkt, der er åbent hus for matching af de nye smykker med bestemt tøj – vejledning til præcis hvilke af de nye smykker, der passer til den enkeltes tøjstil.

              I stedet for at lave 25 separate forsendelser for at imødekomme de lokale butikkers invitationer, kan der segmenteres. Magasinet er det samme, men indstikket er forskelligt, og her kan segmenteringen sørge for, at det er de rigtige modtagere, der får invitationerne fra de enkelte smykkebutikker.

              Så har man sparet tid og penge på at starte forfra med en ny omgang, fordi vores maskiner kan lægge de rigtige indstik til de rigtige adresser og områder.

              Vi har ikke oplevet noget, der var for komplekst endnu

              Bech as klarer det hele

              Man kan godt blive overrasket over, hvad der egentlig kan lade sig gøre inden for print og distribution, som vi arbejder med.

              Der er nemlig mange muligheder for at lave specielle og individuelle forsendelser og printopgaver. Vi kan klare langt det meste, som man kan finde på at bede os om.

              Faktisk har vi endnu til gode at opleve en opgave, som vi ikke har kunnet tage os af, fordi den var for stor eller for kompleks.

              Vi har et alsidigt udvalg af maskiner til vores rådighed, når vores kunder kommer med forespørgsler til forskellige opgaver, som hurtigt og effektivt kan klare det meste af både stort og småt.

              Derudover har vi et hold af dygtige og erfarne medarbejdere, der effektivt kan pakke de helt små og de mere komplicerede opgaver, som maskinerne ikke kan klare. På den måde er vi godt dækket ind i forhold til så godt som alle tænkelige opgaver.

              Vi hjælper med den rigtige løsning

              Uanset hvilken opgave, du står over for i forhold til print og distribution, er du velkommen til at ringe til os og høre, hvad vi kan gøre.

              Vi sætter nemlig en stor ære i at gøre opgaven så billig og effektiv som muligt for vores kunder. Og her kan det sagtens være, at vi foreslår en segmenteret forsendelse.

              Segmentering er nemlig som nævnt ovenfor et godt alternativ til at lave en masse små forsendelser.

              Vi har allerede udstyret, der skal til – vi mangler sådan set bare din ordre, inden vi kan give os i kast med at sprede dit budskab.

              Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig og får en uforpligtende snak.

                Dit navn (skal udfyldes)

                Din e-mail (skal udfyldes)

                Dit telefonnummer (skal udfyldes)

                Din virksomhed (skal udfyldes)

                Emne

                Din besked