Slå forsendelserne sammen

Når man skal sende materiale ud til mange mennesker, kan det sagtens ske, at det ikke er alle, der skal have det samme. Så kunne man godt fristes til at lave en masse mindre sendinger, som så sendes ud til de enkelte delgrupper, selvom det grundlæggende er det samme, de skal have.

Der er dog en smartere måde at gøre det på – endda en måde som kan spare dig som afsender penge.

Det er ved at segmentere forsendelsen. Segmentering betyder nemlig – i hvert fald i forbindelse med trykkeri og distribution – at forskellige dele af modtagergruppen får forskellige versioner af forsendelsen.

På den måde får man udnyttet de muligheder, der er, for at sende materiale der i store træk er ens, men som har variationer.

Et konkret eksempel med segmentering: magasiner med indstik

For at gøre det helt konkret kan vi tage et eksempel med magasinpost, som ofte er noget, der skal uddeles i mange eksemplarer og over hele landet. Og lad os så også forestille os, at der skal en anden ting med, som kunne være et helt klassisk indstik.

Måske er det en brochure for en ny kollektion, man kan komme ned at prøve i smykkebutikken, der har butikker over hele landet.

Smykkebutikken vil gerne have, at der står en invitation fra den lokale butik med et tidspunkt, der er åbent hus for matching af de nye smykker med bestemt tøj – vejledning til præcis hvilke af de nye smykker, der passer til den enkeltes tøjstil.

I stedet for at lave 25 separate forsendelser for at imødekomme de lokale butikkers invitationer, kan der segmenteres. Magasinet er det samme, men indstikket er forskelligt, og her kan segmenteringen sørge for, at det er de rigtige modtagere, der får invitationerne fra de enkelte smykkebutikker.

Så har man sparet tid og penge på at starte forfra med en ny omgang, fordi vores maskiner kan lægge de rigtige indstik til de rigtige adresser og områder.

Vi har ikke oplevet noget, der var for komplekst endnu

Bech as klarer det hele

Man kan godt blive overrasket over, hvad der egentlig kan lade sig gøre inden for print og distribution, som vi arbejder med.

Der er nemlig mange muligheder for at lave specielle og individuelle forsendelser og printopgaver. Vi kan klare langt det meste, som man kan finde på at bede os om.

Faktisk har vi endnu til gode at opleve en opgave, som vi ikke har kunnet tage os af, fordi den var for stor eller for kompleks.

Vi har et alsidigt udvalg af maskiner til vores rådighed, når vores kunder kommer med forespørgsler til forskellige opgaver, som hurtigt og effektivt kan klare det meste af både stort og småt.

Derudover har vi et hold af dygtige og erfarne medarbejdere, der effektivt kan pakke de helt små og de mere komplicerede opgaver, som maskinerne ikke kan klare. På den måde er vi godt dækket ind i forhold til så godt som alle tænkelige opgaver.

Vi hjælper med den rigtige løsning

Uanset hvilken opgave, du står over for i forhold til print og distribution, er du velkommen til at ringe til os og høre, hvad vi kan gøre.

Vi sætter nemlig en stor ære i at gøre opgaven så billig og effektiv som muligt for vores kunder. Og her kan det sagtens være, at vi foreslår en segmenteret forsendelse.

Segmentering er nemlig som nævnt ovenfor et godt alternativ til at lave en masse små forsendelser.

Vi har allerede udstyret, der skal til – vi mangler sådan set bare din ordre, inden vi kan give os i kast med at sprede dit budskab.

Udfyld formularen herunder, så kontakter vi dig og får en uforpligtende snak.

Dit navn (skal udfyldes)

Din e-mail (skal udfyldes)

Dit telefonnummer (skal udfyldes)

Din virksomhed (skal udfyldes)

Emne

Din besked

0 replies

Giv en kommentar

Har du lyst til at være med i debatten?
Du er meget velkommen til at bidrage!

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *