DIRECT MAIL
Mangler du hjælp til at udsende effektive direct mail kampagner?
– med vores mange års erfaring bliver det nemt
Udsendelse af direct mail kampagner kan være en rigtig god måde at komme i kontakt med nye eller eksisterende kunder på. Hos Bech A/S kan du både få hjælp til print af breve, kuvertering og adressering – vi trykker også gerne PP-mærket på dine forsendelser, når vi alligevel er i gang.
I takt med at en segmenteret forsendelse kuverteres, foretages også den nødvendige adressering. Når vores maskiner kuverterer de segmenterede forsendelser, sker en korrekt adressering samtidig, således at det rigtige navn står på det rigtige brev.
Det er desuden både dumt og dyrt at sende direct mail kampagner ud til et kartotek med adresser, der ikke er tjekket. Før man trykker og adresserer sin kampagne, er det derfor en god idé at få foretaget en grundig databehandling, således at ens database er renset for fejl og mangler. Hos Bech A/S klarer vi nemt og hurtigt dette.
Vi har mange års erfaring med at foretage datavask, og vi ved, hvad vi skal kigge efter. Når vi udfører databehandling, kan vi også krydse listen med den seneste Robinson-liste, så du undgår at sende kampagner til nogen, der er beskyttet af denne.
Der findes forskellige typer direct mail, men grundlæggende er der to slags: Digitale kampagner gennem fx mail og fysiske kampagner, der sendes som breve. Det er naturligvis den sidstnævnte type, som vi har mest erfaring med. Vi trykker og sender direct mails ud for mange kunder, og det kan være en god måde at fange potentielle kunder på, hvis man gør det rigtigt. Men hvordan bliver en direct mail kampagne effektiv?
Det vigtigste, man kan gøre, for at få succes med sin kampagne, er at være præcis og uden overflødige detaljer. Undersøgelser viser, at vi generelt ikke gider bruge mange øjeblikke på at læse et salgsbrev – vi er simpelthen blevet udsat for så meget reklame og forsøg på salg, at vi meget hurtigt spotter salgsmateriale og lukker af for det. Derfor er det vigtigt, at man får sit budskab tydeligt frem, når man vil have sine modtagere til at åbne brevet.
Med andre ord er det altså en dårlig idé at være alt for kreativ med sit budskab. Der er dog mange måder at sammensætte en effektiv kampagne på. Hvad, der passer til den enkelte virksomhed, er meget individuelt, da hver virksomhed har sin egen målgruppe, som kræver sin egen tilgang.
Gennem segmentering kan man sende flere forskellige kampagner ud på én gang. Hos Bech A/S har vi alle de fornødne maskiner til uproblematisk at segmentere en kampagne til forskellige målgrupper. Med digitaltryk kan kampagner individualiseres ned på personniveau, og du kan derfor sammensætte nogle meget effektive kampagner med hjælp fra vores muligheder for segmentering.
Når man snakker om segmentering, kan det blandt andet indebære, at nogle forsendelser indeholder indstik af forskellig art. Den slags kan vi også håndtere – både at trykke materialerne og pakke dem. Vores topmoderne maskiner til kuvertering håndterer nemt at kuvertere flere forskellige materialer.
Hos Bech A/S får du hjælp til databehandling, segmentering, print, indstik, kuvertering og adressering – kort sagt, det hele! Når du skal sende en kampagne, er vi din erfarne og ansvarsfulde samarbejdspartner. Vi anser det for en af vores fineste opgaver at hjælpe med at få vores kunders forsendelser ud på den mest rentable måde – både hvad angår økonomisk forsendelse, men også resultatskabende indsatser.
Kontakt os, hvis du ønsker vores hjælp til din direct mail kampagne. Vi kan både træffes på telefon 46 55 01 55 eller på mailadressen bech@bech-as.dk – du kan også benytte vores kontaktformular.
Vi sidder klar til at hjælpe dig! Ring til os på
telefon: 46 55 01 55 eller udfyld formularen herunder.